secretariat@laude-reut.ro    +40 031.805.57.72 / 021.320.15.99  twitterfacebook

PARTENERIAT STRATEGIC BANCA COMERCIALA ROMANA - LAUDE-REUT PENTRU EDUCATIA FINANCIAR BANCARA SCOALA DE BANI

BANCA COMERCIALA ROMANA

 

In cadrul parteneriatului scolii noastre cu Banca Comerciala Romana, in perioada 24.06-28.06, elevii claselor a IX-a real si a XI-a uman au participat la un internship pe teme de educatie financiara.

Pe parcursul acestei saptamani, s-au sustinut prelegeri, dar si ateliere practice, pe teme de “social banking”, „digital banking” si aplicatia George, produse de economisire, creditare si asigurari, precum si „risk management” si modele de risc. Temele de lucru au fost diverse, astfel incat elevii nostri sa aiba parte de o experienta completa in saptamana petrecuta in BCR.

Elevii au fost activi, interesati, atmosfera a fost placuta, realizandu-se in cel mai scurt timp o interactiune familiara intre copii si reprezentantii bancii.

Multumim pe aceasta cale conducerii si echipei BCR, doamnei Mihaela Roxana Marcu, care a fost tot timpul atenta ca grupul nostru sa se simta bine, astfel incat, la finalul cursului Scoala de Bani, copiii nostri sa isi manifeste dorinta de a participa si la anul.

BANCA COMERCIALA ROMANA Educatia financiara poate fi considerata educatie pentru viata. Este crucial ca oamenii sa faca diferenta intre nevoi si dorinte si sa stie cum pot sa-si utilizeze eficient banii.  

Romania se afla pe ultimul loc in Europa in ceea ce priveste educatia financiara. Acest lucru trebuie luat ca pe un semnal de alarma, iar cei de la BCR au luat initiativa. Atat prin cursurile de la “Scoala de bani”, cat si prin internship-ul la care am avut oportunitatea sa particip alaturi de alti 19 colegi din liceu, ei incearca sa le ofere romanilor o educatie financiara de calitate. 

Prima zi din cadrul internship-ului la BCR a reprezentat un atelier de educatie financiara. Am invatat despre structura unui buget “sanatos” (20% - economii, 30% - dorinte, 50% - nevoi), despre factorul latte si despre preturile psihologice.

In a doua zi am aflat ce este Social Banking-ul si ce trebuie sa contina un plan de afaceri. A treia zi a fost dedicata digital banking-ului si lui George - primul banking inteligent. Cea mai interesanta parte a acestei zile a fost prezentarea campaniei de promovare a lui George, in care am aflat detalii despre cum a fost realizat teasing-ul, reveal-ul, iar mai apoi campaniile sporadice. 

Read more ...